Zayıflarda P90X yapar!

  • Gönderen Fatih Kürşad Yavuz
  • zaman: 09:37 -
  • 1 yorum


Herkese merhaba.P90X öncelik olarak Kilo verdirmek sonra kas yapmak içinmiş gibi görülüyor ve birçok zayıf arkadaşımız P90X yapmaktan malesef vazgeçiyor.P90X her yaşta,her kiloda ve bay/bayan yapılabilir.Azim,irade ve inatçı olduktan sonra devamı kendiliğinden geliyor.

Bende zayıfım,1.78 boyum kilom 60.Bugune kadar Less Mills Combat'ın Upper ve lower body antrenmanlarını yaptım.Sonuç oldukça iyi.Herneyse.Bugun ingilizcede "skinny" olarak tabir edilen zayıf arkadaşlarımızında P90X yapabileceğini ve yapıldığında zayıflarda çok büyük derecede "muscle confusion" olduğunu göstereceğim.

Aşağıda göreceğiniz 'Before-after fotoğrafları' %100 gerçektir,bana güvenebilirsiniz bu arada bazıları fotoğraf bazıları videodur.


1.Videomuz: 
Az önce P90X'in yaş gözetmeksizin yapılacağından bahsetmiştim.Şimdi izleyeceğiniz videodaki ufaklık 11 yaşında. :) Evet sadece 11 yaşında.O'na little hulk diyebiliriz.Tabii ki P90X sonucundan sonra.Buyrun efendim izleyin.Bu arada 1:21 saniyeden itibaren P90X'e tekrar başlamış 115.gün fotoğrafı mevcut.

 2.Fotoğrafımız:Chad isimli bir arkadaşımızın 90 Günde protein tozu vs gibi supplement kullanmaksızın sadece P90X ve P90X'in beslenme programını uygulayarak yaptığı vücut.Kendisi ile Facebook üzerinden konuşma imkanı bulduğum nadir kişilerden.Yakında Chad'ın bize özel fotoğrafını paylaşacağım.

http://getrippedathome.com/wp-content/uploads/2012/02/Chad-Before-After.png

3.Videomuz : Kendisi hakkında pek bilgim yok sadeec YouTube'da videosuna rastladım.




4.Fotoğrafımız : Bunun fotoğrafını alamıyorum.Telif hakkına giriyor,ancak kişinin gerçek hesabıyla Beachbody forumlarına açtığı konuyu görebilirsiniz arkadaşlar. http://www.teambeachbody.com/connect/message-boards/-/message_boards/message/200414312

Tekrar söylemek istiyorum hepinizin gördüğü gibi P90X ; Hangi yaş olursa olsun,hangi cinsiyetten olursa olsun,kilonuz ne olursa olsun farketmiyor.Kesinlikle etki ediyor.Özellikle zayıflarda.Zayıf olup kilo kaybetme korkusuyla P90X yapmayan veya bırakan arkadaşlar gördüğünüz gibi gönül rahatlığıyla yapabilirsiniz.Tabii beslenme ve uyku düzeni olmak şartıyla.Bir başka yazıda görüşmek dileğiyle umarım yararlı olmuştur. :)


Author

Yazar Fatih Kursad Yavuz

Beachbodyturkiye.tk'nin yakaladigi basariyi yeni sitemdede yakalamayi amacliyorum.Less Mills Combat'i bitirdikten sonra Body Beast'e basladim..

1 yorum:

  1. p90x de kilo almak için mass programınımı uygulayalım yoksa classic mi?

    YanıtlaSil