Body Beast Günlüğüm

  • Gönderen Fatih Kürşad Yavuz
  • zaman: 12:09 -
  • 0 yorum

Arkadaslar herkese merhaba.
Less mills combat bittikten sonra Body Beaste basladim 5 gün oldu.Yapabildigiim kadariyla yapiyorum.Bu arada imla hatalari icin kusura bakmayin telefondan yaziyorum.Simdilik 2 ayligina internetimi kapattim...

5.Gün:Bugun Total body+Beast Abs vardi.Total bodyde shoulders ve back hareketleri disinda pek zorlanmadim.Lmsnin verdigi kondusyonunda etkisi olabilir tabii.1,1,2 Shoulders press'te cok zorlandim.Back hareketlerinin cogundada oyle.Ancal diger abs biceps triceps hareketlerinde zorlanmadim.Cok yoruldum degdi sanirim.Beast abs'e pek gucum kalmadi yariya kadar yaptim biraktim.Bu arada tum hareketleri 9kiloyla yaptim.Lmsyi 7,5kg ile yapiyordm pek zorlanmadim.Buda demek oluyor ki LMS guclendiriyor ve kondusyonu arttiriyor.İlk haftayi kazasiz belasiz gecirsem devami gelecek zaten.
Ilk haftaki amacim;Programi detayli tanimak videolari incelemek ve ona gore kendimi hazirlamak.

Author

Yazar Fatih Kursad Yavuz

Beachbodyturkiye.tk'nin yakaladigi basariyi yeni sitemdede yakalamayi amacliyorum.Less Mills Combat'i bitirdikten sonra Body Beast'e basladim..

0 yorum: