Body Beast 2 hafta Inceleme

  • Gönderen Fatih Kürşad Yavuz
  • zaman: 07:34 -
  • 0 yorum

2.hafta girdim arada ekleyemedigim gunler oldu kusura bakmayin..
8.Gün :Bugun bacak antrenmani vardi.Cok zorlandim once hic adam akilli bacak calismamistim onun etkisi vardir ancak gercekten yorucu oldu.9 kiloyla yaptim.
9.gün:Bugun sırt/biceps vardi.Sırt'ta zorlandim ancak bicepste fazla zorlanmadim.Sadece 1,1,2 seated hammer curl hareketinde zorlandim.
10.Gün: Bugun omuz gunuydu Front raise hareketi haricinde pek zorlandigim soylenemez.
11.Gün:Bugun dinlenme gunu ancak ben dinlenmeyip karin calisip arkakol calismayi dusunuyorum..

Not:Arkadaslar ben videolari izleyerek yapmiyorum.Hareketlerin tekrar ve set listesini cikarip onabgore yapiyorum ve tum hareketleri 9kiloyla yapiyorm çıkar tak yapma imkanim yok 2 adet dambil disinda baska dambilim yok..
Ayrica karin gunlerini yazmiyorum listeye.Ayrica Ab Ripper X yapiyorum.

Author

Yazar Fatih Kursad Yavuz

Beachbodyturkiye.tk'nin yakaladigi basariyi yeni sitemdede yakalamayi amacliyorum.Less Mills Combat'i bitirdikten sonra Body Beast'e basladim..

0 yorum: