P90X + Insanity = 50TL

  • Gönderen Fatih Kürşad Yavuz
  • zaman: 10:45 -
  • 16 yorum

http://www.oneresult.com/sites/default/files/u3/P90x%20Workout.jpg








Ünlü 'Home Fitness' programları P90X ve Insanity adınıza lisanslanmış olarak kapıda ödeme seçeneğiyle sadece 50TL.P90X'in birçok belgesi ise Türkçe olarak verilecektir.
P90X paketinde;Türkçeleştirilmiş broşür ve birçok belge + 12 DVD + Özel kutusunda + İsminize lisanslanmış DVD'lerle beraber.Insanity DVD'leri ve belgeleride içerisinde.Sizlere özel kaçırılmayacak fırsat sadece 50TL.

Daha fazlası için ve satın almak isteyenler iletişimden ulaşsınlar.



Author

Yazar Fatih Kursad Yavuz

Beachbodyturkiye.tk'nin yakaladigi basariyi yeni sitemdede yakalamayi amacliyorum.Less Mills Combat'i bitirdikten sonra Body Beast'e basladim..

16 yorum:

  1. Türkçe içerik olması gerçekten cezbedici.

    YanıtlaSil
  2. Murathan Altan19 Nisan 2013 09:54

    Siparis verdik bakalim.:)

    YanıtlaSil
  3. FATİH ÜRÜN ORJİNAL Mİ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dvd'ler orjinal.Basımlı CD-keyide üzerinde normal sitesindekiyle farkı.Onlar dambıl,bar,sehpa,bi sürü broşür falan veriyor.Ben sadece DVD + yukarıda yazdıklarımı.

      Sil
    2. İletişim diyorsunuz ama iletişim adresi yok bi yardımcı olun nasıl alacaz

      Sil
  4. bir soru sordum ama cevap alamadım.

    YanıtlaSil
  5. iyi akşamlar ben Yusuf az önce ''Özür Dilerim'' konulu bi mail atmıştım gelmiştir umarım eğer dvd'ler orjinalse bende almak istiyorum irtibata geçelim bravehearts.52@hotmail.com www.facebook.com/nickmikediyedi Facebook hesabımı daha aktif olarak kullanıyorum oradan daha iyi görüşebiliriz. iyi çalışmalar

    YanıtlaSil
  6. Dvd'ler orjinal değil.Tarafımdan restore edildi görüntü kalitesi 1280x720 HD'dir.Alt yazı işlemleride bitti.

    YanıtlaSil
  7. Telif hakkınız varmı ? Eğer var ise ve yasal olarak bunu yapıyorsanız satın almak

    YanıtlaSil
  8. Üründen istiyorum fakat netten kredi kartlı ödeme ve p90x2 var mı elinizde ?

    YanıtlaSil
  9. Kardeş ben istiyorum bana bir an evvel gönderebilir misin nakit alıcam.

    YanıtlaSil
  10. bende istiyorum hocam nasıl alıcaz bunu ?

    YanıtlaSil
  11. kapıda ödeme ile almak istiyorum ne yapmamız lazım?

    YanıtlaSil
  12. Nerden iletişime geçebilirim?

    YanıtlaSil
  13. ben de almak istiyorum, bana ulaşabilri misnz?
    katalol25@gmail.com

    YanıtlaSil