Ayrıntılara Fazla Takılmayın!

  • Gönderen Fatih Kürşad Yavuz
  • zaman: 10:36 -
  • 0 yorum













Herkese Merhaba!
Bu yazımda sizlere bu ayrıntılar yüzünden morallerini kaybeden hatta bu sporu bırakmaya kadar giden arkadaşlardan ve yanlışlardan bahsedeceğim.Aslında pek anlaşılır olmadı giriş için kötü bir cümle kurdum biliyorum. :D

Herneyse birçok forum sitesinde P90X,LMS,Body Beast yapan arkadaş bugun şu videoyu yapmadım veya bu hafta hiç yapamadım n'olacak işe yaramayacak mı? veya bugun yumurtayı az yedim,protein tozu almadım gibi şeylere rastlıyorum.Tamam herşeye dikkat edeceğiz beslenme,antrenman gününü aksatmamaya,düzenli olmaya uyku düzenine ama fazlada zorlamayın.Sonuçta biz profesyonel sporcu değiliz.

Size bahsedeceğim konu şu;Birçok kişi tanıyorum beslenmesine dikkat etmeyip sadece protein ağırlıklı beslenip 3 ayda olmasa bile 4-5 ayda üçgen vücut olan.Ya da antrenman programını rastgele yapan.Bunlardan ayrı bir arkadaşım var bunlaradn sadece birisi dün konuşma fırsatı buldum.Daha hareketlerin ismini bilmiyor 2 gün üst üste aynı kas grubunu çalışıyor.Beslenmesini sadece protein ağırlıklı yapan en önemlisi protein tozu kullanmıyor.İşte bu arkadaşla sohbetimde 2 yıldır yaptıgını 1 ay yapıp 2-3 hafta aksattığını hep bu döngüde devam ettiğini söylüyor.Vücudu hepimizin hayali olan vücut...

Demek istediğim o kadar dikkat etmeyin.Örneğin ben LMS bitirdikten sonra Body Beast 1.ayını bitirdim.1 hafta ara verdim 2'Phase'ye geçmek için.Kolay gelsin arkadaşlar hepinize. Peace :)

Author

Yazar Fatih Kursad Yavuz

Beachbodyturkiye.tk'nin yakaladigi basariyi yeni sitemdede yakalamayi amacliyorum.Less Mills Combat'i bitirdikten sonra Body Beast'e basladim..

0 yorum: