Kilolarınızdan Kurtulun Yaşadığınızın Farkına Varın

  • Gönderen beautyrestrechargemattress
  • zaman: 11:36 -
  • 0 yorum

Merhaba arkadaşlar.Beach Body'nin Türkiye destek sitesi olan bu bloga destek olmak ve bu tür sporlar ile uğraşanlara destek olmak amacıyla yazı yazmaya başladım.Bu blogdaki ilk yazım olacak.Amacım sizlere spor ve özellikle P90 ve türevleri hakkında faydalı bilgiler verebilmek.

İlk yazımda kilolu arkadaşları motive edicek şeylerden bahsetmek istiyorum.Arkadaşlar sizlere itiraf etmem gereken birşey olacak.Ben 21 yaşındayım ve yaklaşık 10 sene aşırı yemek yiyen ve sürekli oturan birisi olduğumu söyleyebilirim.Durum böyle olunca aşırı kilolarla yıllarca yaşadım ve ben gerçekten kilolu olmanın argo söylersek şişman olmanın ne demek olduğunu çok iyi bilirim.İşte bundan dolayı kilolu arkadaşlara sürekli destek olmak istemişimdir.İnsan gerçekten başına gelince daha iyi anlıyor durumları.Kilo verdikten  sonra ve kilo vermeden önceki durumumdan bahsetmek istiyorum sizlere.

Kilo vermeden önce sporsuz dönemim
  1. Aşırı üşengeç bir insandım.Bakkala dahi gitmek istemezdim.
  2. Sürekli yemek yer ve otururdum.
  3. Dışarı çıkıp gezmek istemezdim çünkü kilolarımdan utanırdım.
  4. Koşmaktan nefret ederdim.
  5. Bir iş yapsam dakikasında yorulur ve terlerdim.
  6. Üstüme giyecek kıyafet bulamazdım ve kıyafet almaya gitmekten utanırdım.

Kilo verdikten sonra spor yaptığım dönem
  • Hiperaktif bir insan oldum.Bir yerde 5 dakika otursam sıkılırım kalkar hareket ederim ya da bacağımı,elimi sallarım.
  • Sürekli yemek yemiyorum.Öğünleri atlamadan günde 4 sefer yemek yiyiyorum.Günlük yürüşler yapıyorum.
  • Dışarı çıkıp gezmekten zevk alıyorum.
  • Koşmak benim için bir eğlence haline geldi.
  • Artık kolay yorulmuyor ve terlemiyorum.
  • Üstüme giyecek kıyafeti artık çok rahat buluyorum ve istediğimi gidip utanmadan alabiliyorum.

İşte kilolu ve zayıf dönemlerimi bu şekilde özetleyebilirim.Gerçekten kilo verdikten sonra insanın hayatı değişebiliyor.Ben 120 kiloydum ve şuan 87 kilo civarıyım. Toplam 37 kilo verdim.İnanılması güç gerçekten tam 37 kilo vücudunuzdan çıkıyor ve siz bir o kadar hafifliyorsunuz.Önceleri XXXL giyerken şuan Medium giyiyorum.Normalde 45 numara ayakkabı giyerken inanırmısınız ayaklarımın bile küçüldüğünü hissediyorum.En basitinden artık aynada kendime baktığımda karşımda bir insan görüyorum diyebilirim. :) İsterseniz size 100 kilo civarı iken çekildiğim ve şuanki halimi gösteren bir fotoğrafı mı göstereyim. Değişimi görmenizi istiyorum.


 Peki kilo verdikten sonra hayatınızda neler değişecek.
  • Daha sağlıklı olacaksınız.
  • Sosyal hayatınız daha canlı olacak.
  • İstediğiniz kıyafetleri rahatlıkla giyebileceksiniz.
  • Kimseden utanmayacaksınız.
  • Spor yaparsanız kondisyonlu bir vücudunuz olacak.
  • En önemlisi yeniden doğmuş gibi olacaksınız.
Eğer karar verdiyseniz şimdi zayıflamaya başlayabilirsiniz. İleri ki yazılarımda zayıflama konusunda ki deneyimlerinden bahsedeceğim.Şimdilik görüşmek üzere.

Author

Yazar Fatih Kursad Yavuz

Beachbodyturkiye.tk'nin yakaladigi basariyi yeni sitemdede yakalamayi amacliyorum.Less Mills Combat'i bitirdikten sonra Body Beast'e basladim..

0 yorum: